Věříme na osobní kontakt, proto se s Vámi rádi sejdeme vždy osobně po telefonické domluvě:

Rádi bychom Vás seznámili s tím, jak pracujeme od našeho prvního setkání až po úspěšné a finální předání nemovitosti novému majiteli.

1) Odhad tržní ceny nemovitosti

Pracujeme s cenovými údaji skutečně prodaných nemovitostí, řídíme se našimi zkušenostmi a skutečnou cenou prodaných nemovitostí

2) Vytvoříme plán prodeje a podepíšeme dohodu o zprostředkování realitních služeb

Jsme s Vámi od začátku až do konce a naším cílem je bezpečně Vás provést celým obchodním případem.

O Vaši nemovitost se staráme vždy výhradně a komplexně včetně právních služeb.

3) Připravíme Vaši nemovitost k prodeji/k pronájmu

Z naší osobní schůzky si pamatujete, jak zvládneme Vaši nemovitost připravit k prodeji. Pustíme se tedy do toho.

PO
Ta před PŘED

4) Vytvoříme profesionální fotografie a videoprohlídky

Vaše nemovitost musí zaujmout na první pohled, aby přilákala zájemce o její koupi. Kvalitně zpracovaná prezentace formou fotografie je proto velmi důležitá.

5) Prezentace nemovitosti

Jakmile máme připraveno, pošleme Vám inzerci Vaší nemovitosti ke schválení.

A začneme inzerovat (v současné době na 12 relevantních realitních serverech). Extra podpoříme Vaši nemovitost – investujeme do placené podpory na inzertních portálech tak, aby se Vaše nemovitost udržovala po celou dobu inzerce na předních pozicích.              

6) Realizujeme prohlídky Vaší nemovitosti

Prohlídky jsou naše starost a Vaše účast zde není potřeba. Po dohodě s Vámi najdeme společně termín a čas a poté teprve potvrzujeme termín zájemcům.

Samozřejmě máme společný cíl, co nejlépe/rychle prodat a někdy vyjdeme termínově vstříc také zájemci, a to vždy po domluvě s Vámi.
Před samotnou prohlídkou zjišťujeme u zájemců jejich reálný zájem a motivaci ke koupi.

Prověřujeme zájemce a zjišťujeme také možnosti financování nemovitosti. S financováním koupi nemovitosti mohou pomoci také naši hypoteční poradci.

7) Rezervace

O všech zájemcích Vás náš makléř/naše makléřka vždy informuje. Takže už nyní víte, že se našel kupec!

Připravíme Rezervační smlouvu a podepíšeme ji s kupujícím u nás v kanceláři. Kupující skládá tzv. rezervační depozitum/rezervaci a my připravujeme Návrh kupní smlouvy.

Po složení depozita stahujeme z inzerce a dáváme do stavu „rezervováno“.

8) Průkaz Energetické Náročnosti Budovy - PENB

Pomůžeme Vám tento průkaz obstarat. Ze zákona máte totiž jako prodávající povinnost tento dokument předložit kupujícímu nejpozději při podpisu kupní smlouvy.

PENB je dokument, který ohodnotí energetickou úspornost Vaší nemovitosti na hodnotící škále od A po G.

9) Právní služby

Jelikož dbáme na to, aby proběhlo vše právně v pořádku, jsou právní služby nedílnou součástí naší kompletní podpory. Zajistíme kupní smlouvu a smlouvu o úschově včetně advokátní úschovy. 

Vždy jsme přítomni při podpisu všech smluvních dokumentací mezi prodávající a kupující stranou. 

Podáváme návrh na vklad na katastr nemovitostí. O všechny smlouvy i formality na úřadech se postaráme od začátku až do konce.

10) Asistujeme při předání nemovitosti a pomáháme s poprodejním servisem

Připravíme předávací protokol a při předání nemovitosti zapisujeme aktuální stavy energií a pomáháme s jejich přepisem na nového majitele.

Chceme co nejlépe pochopit Vaše potřeby a připravit nabídku Vaší nemovitosti zcela na míru.

Naše osobní setkání Vás k ničemu nezavazuje.